Ние ценим клиентите си. Вие сте на първо място за нас, защото във вас се крие причината за съществуването ни. Уверяваме ви, че може да замените или върнете всеки закупен от нас артикул срок от 14 работни дни. Ако намерите каквото и да е несъответствие в получената от нас пратка, може да я върнете или замените.
ЗАМЯНА
Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на ЕКОНТ. И да я изпратите до "I AM FASHION"ООД, клон ГРАД РАКОВСКИ (област Пловдив), ОФИС НА ЕКОНТ СЕКИРОВО ТЕЛЕФОН - 00359879998945 .
Това е всичко.
Когато получим артикула, ние ще изпратим новия артикул за вас.
Моля, опаковайте пратката с оригиналната й опаковка с цел предпазването й от замърсяване или повреждане по време на доставката до нас.
За нас е радост да работим с вас.
ВРЪЩАНЕ
Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на ЕКОНТ . И да я изпратите като КУРИЕРСКА ПРАТКА до АИ-ЕМ ФЕШЪН 2020 ООД, клон ГРАД РАКОВСКИ (област Пловдив), ОФИС НА ЕКОНТ СЕКИРОВО ТЕЛЕФОН - 00359879998945(това е телефонът на офисът на Еконт)
Това е всичко.
Сумата ви ще бъде възстановена по банкова сметка. Такса обработка на връщането - 1 лв.
Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на получаването й. За целта прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на продукта в съответствие с разпоредбите на чл.55(ал.1) от ЗЗППТ.След проверка в срок от 40 работни дни (по закон) се възстановява сумата на купувача или до 20 работни дни(по закон) се заменя продукта.При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи.Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по артикула
За двете процедури искаме от вас няколко неща :
1.Замяната или рекламацията да се случат в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката.
2.Продукти подлежащи на връщане или замяна са тези, които не са преминали никаква обработка (пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи цялостта им, както и премахване на етикети)
3.Продуктът трябва да бъде върнат на адреса на фирмата като към него трябва да бъде приложено доказателство за покупката (касова бележка, фактура) и попълнен формуляр за връщане/замяна.
4. Бланката трябва да е коректно и четливо попълнена
Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Веднага щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към вас. За съжаление, при неспазване на описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разгледано.
За съжаление, артикули които са произведени специално за клиента - индивидуални поръчки, допълнително производство на изчерпани артикули или артикули с променен цвят, размер, стилова корекция не подлежат на връщане. Ще получите пълната ни асистенция с допълнителната корекция на тези артикули докато те на станат подходящи за вас, но понеже те се произвеждат или коригират специално за клиентите ни не могат да бъдат върнати.
МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС; ТРЯБВА ДА ОБРАБОТИМ ПРАТКАТА ВИ ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ КАКВИТО И ДА Е ДЕЙСТВИЯ С НЕЯ, В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НЯМА КАК ДА СМЕ ЗАПОЗНАТИ С КОНКРЕТНИТЕ ВИ ДЕТАИЛИ.
МОЛЯ, СЛЕДВАЙТЕ ТОЧНО ИЗПРАТЕНИТЕ ОТ НАС УКАЗАНИЯ, ЗА ДА МОЖЕ ДА ОСВОБОДИМ ПРАТКАТА ВИ ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЪРЗО И ВИЕ ДА ПОЛУЧИТЕ НОВИЯ АРТИКУЛ ИЛИ ЗАПЛАТЕНАТА ОТ ВАС СУМА ОБРАТНО. ДОСЕГА НЕ СМЕ ОТКАЗАЛИ ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА НИТО ЕДИН НАШ КЛИЕНТ. НАШИТЕ АДМИНИСТРАТОРИ ЩЕ СЕ РАДВАТ ДА ВИ АСИСТИРАТ.
НЕ ПРИЕМАМЕ ПРАТКИ ИЗПРАТЕНИ КАТО СТАНДАРТНИ КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НАША СМЕТКА.
Сумата ще бъде възтановена по банков път.
Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са повредени при транспортирането, ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.
Затова, моля, не забравяйте старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.
За нас е удоволствие да отговорим на вашите въпроси
[email protected], телефони : 0879250050 / 0879688858